Call center szoftver a minőségi call center kialakításáért!

Stabil, megbízható rendszer, kiemelkedő funkcionalitással

call center szoftver

Értékesítés és kampánykezelés

Telesales, telemarketing kampányok kezelése, hatékony prediktív tárcsázási lehetőségek

Szűrőkkel ellátott, fejlett manuális tárcsázási lehetőségek

Egyszerűen kezelhető projekt, adatbázis és felhasználó menedzsment

Sablonizálható, ütemezhető e-mail és sms küldés

Kimenő hívások kezelése mellett bejövő hívások kezelése manuális és prediktív módban is

voip call center szoftver

Ügyfélszolgálatok kialakítása

Multichannel funkciók egy rendszerben integrálva, sablon alapú e-mail és sms küldési lehetőség.

E-mail és hibajegyek egyszerű kezelése, felelősök, csoportok és állapotok alapján.

Ügyfél és belső telefonkönyv kialakítása, hívófél azonosítás PIN kóddal vagy hívószám alapján, egyedi irányítási szabályok és priorizálható várakozási sorok

Hívásrögzítés, QM és egyszerű visszakeresési felület

call center rendszer

Piackutatás, online kérdőívek

Piackutatói igényeknek is megfelelő szkript kezelés, valós idejű, többdimenziós kvóta kezelés

Telefonos, online kutatások, kérdőívek, belső vállalati felmérések

Nagyobb számú online ügyfél-elégedettségi és egyedi kérdőívek

Ügyfél adatbázis frissítése, telefonon és online űrlapokkal

Kiemelt funkciók

Valós idejű felügyelet és széles körű statisztikai rendszer
Operátori teljesítmények mérése, monitorozás és belehallgatás
Prémium minőségű webes wallboard kialakítása
ERP és CRM integráció HTTP REST API-n keresztül
Kedvező mobil és vezetékes percdíjak, számhordozás
IVR alapú tömeges automata kampányok
Fejlett predictív és manuális tárcsázási lehetőségek
Egyidőben használható kimenő és bejövő híváskezelés
Asztali készülékes és/vagy headset-es működés felhasználónként
Hangrögzítés és tárolás igényeknek megfelelően
Tudás és prioritás alapú híváskezelés
Minőségbiztosítási modul
Piackutató elvárásoknak megfelelő szkriptelési felület
Kimenő és bejövő, sablonizálható e-mail kezelés
Kimenő és bejövő SMS kezelés
Auditált, zárt számlázási rendszerrel rendelkezünk
ISO 9001 és 27001-es információbiztonsági tanúsítvánnyal rendelkezünk
7/24 rendelkezésre állás, 99,9% vállalt SLA
Nagy teljesítményű, redundáns rendszereket alkalmazunk
GDPR megfelelés

Értékeink

Kiemelt támogatás ügyfeleink számára

Valljuk, hogy bármilyen jó is lehet egy informatikai rendszer, ha nincs hozzá megfelelő szintű segítőkész, szakmai támogatás, akkor sokkal nehezebb sikeres és eredményes munkát végezni. Egy összetett Call center rendszer esetében is legalább annyira fontos a megfelelő támogatás biztosítása, mint maga a fejlesztés vagy üzemeltetés. Szakértő és segítőkész csapatunk számos ügyfélnél bizonyított már, hiszen alapvető érdekünk, hogy ügyfeleink sikereket érjenek el.

Prémium megoldás kis- és középvállalatoknak

Szolgáltatásunkban a kisebb vállalkozások számára is prémium megoldást biztosítunk. Számos olyan funkciót valósítottunk meg, amivel könnyebbé, egyszerűbbé tettük ügyfeleink mindennapi működését. Megértjük a nem szakmai kommunikációt és odafigyelünk, hogy sok ügyfelünknek nem core tevékenység az ügyfélszolgálat vagy a call center.

Letisztult, intuitív, könnyen kezelhető felületek

Rendszerünk fejlesztésénél stabilitásra, egyszerű kezelhetőségre törekszünk. Rendkívül fontos, hogy átgondolt, letisztult felületekkel, folyamatokkal rendelkezzen rendszerünk, akár dizájn szempontokat is mellőzve. Megoldásunkat több, mint egy évtizede fejlesztjük üzleti elvárásoknak megfelelően, figyelembe véve, hogy stabil, minél kevesebb szakértelemmel jól működtethető legyen.

Megoldásainkat választották

Hiszünk abban, hogy az elégedett ügyfélnél nincs jobb ajánlás

Alakítsa ki velünk call centerét, ügyfélszolgálatát!

200+ ügyfél, 15+ év szakmai háttér,  300 000+ hívás kezelése naponta

Segítőkész szakmai támogatás, beruházási költségek és hűségidő nélkül, felhő alapokon.

Írjon nekünk, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!